כיצד להעביר SAP Business One לענן: חשיבות וצעדים שיש לקחת בחשבון

כיצד להעביר SAP Business One לענן: חשיבות וצעדים שיש לקחת בחשבון

SAP Business One הגירה לענן

פריסת ענן הפכה לנורמה החדשה של עסקים מודרניים. ישנן כמה סיבות לכך. בדרך כלל, ענן מאפשר לחברות למקד את התקציב, ובנוסף הוא גם מייעל את מחלקות ה- IT מכיוון שהן כבר לא צריכות לדאוג לשמירה על שרתים המובילות לפרקטיות עבודה יעילות יותר. ברחבי העולם, אחד מחלוצי האוטומציה העסקית SAP הציג גם הוא פתרון SAP Business One Cloud מסיבה זו.

אם אתה משתמש קיים שמשתמש בפתרון SAP Business One ורוצה לעבור לפיתרון מבוסס ענן, המאמר הזה הוא בשבילך. כאן נדון בשאלות כמו מדוע עליכם לבחור ב- SAP Business One Cloud, ואילו צעדים עליכם לזכור תוך כדי העברת פתרון SAP Business One לענן. נתחיל בתשובה לשאלה המתבקשת.

 

האם SAP Business One ענן נחוץ לעסק שלך?

כאן אנו מזכירים כמה סיבות חשובות מדוע עליכם לעבור לענן.

רמה מתקדמת – זה הזמן הנכון לעבור למערכת מתקדמת מבוססת ענן. במקום להשקיע שוב בתשתית המחשוב המיושנת שקיימת, תוכלו פשוט לבחור לשלם סכום חודשי ל- SAP Business One Cloud כדי למנף יתרונות רבים.

SAP HANA יתרון – אם כי SAP HANA זמין במקום ובענן, עדיף להשקיע באופציית הענן שלה כדי להשיג מדרגיות נוספת.

עלות בעלות – פתרון ה- SAP Business One Cloud דורש חיובים חודשיים בגישה לשירותי הענן והרישיונות. אתה יכול להשוות עלות זו עם הוצאות ההון הכוללות ועלויות מתמשכות הקשורות לעדכון התשתית המקומית שלך. עליכם לשדרג את התשתית הקיימת באופן קבוע כדי להישאר תחרותיים ומיומנים. ההוצאה הזו פשוט נעלמה כשעוברים לענן.

סביבה זריזה – מדרגיות גבוהה יותר היא היתרון הגדול ביותר של הענן. אתה צריך לשלם בזמן שאתה משתמש בטכנולוגיה. אתה יכול להוסיף בקלות ולהחסיר משתמשים באמצעות פתרון ענן של SAP Business One. במילים אחרות, אתה יכול לקבל סביבה זריזה יותר בענן בהשוואה לתשתית מקומית.

אבטחה משופרת – אין שום התאמה בין התשתית המקומית לטכנולוגיית הענן בכל הקשור לאבטחת מידע. כל מה שצריך כדי לבחור את ספק שירותי ה- SAP Business One Cloud האמין כדי לקבל ERP מאובטח ביותר בענן.

כמו כן, קל לשלב התקדמות טכנולוגית של טכנולוגיות מתפתחות כמו AI, IoT ו- Business Intelligence (BI) בתשתית מבוססת ענן.

העברת פתרון SAP Business One לענן יכולה ליצור מספר מכשולים. כאן אנו מזכירים כמה מגבלות עיקריות שתיתקלו בהן בעת ​​העברת פתרון ERP קיים לענן.

 

חסרונות שעליך לטפל בהם בעת מעבר לענן

גישה לאינטרנט – אינטרנט מהיר ורציף הוא דרישה ראשונה של פתרונות ויישומים מבוססי ענן. עדיף לא לעבור לענן אם לחברה שלך אין גישה מהירה ואמינה לאינטרנט. בישראל בשנת 2020 ישנם אזורים רבים שעדיין אינם נהנים מחווית חיבור אמינה ללא הפרעה, ולכן עדיף לבדוק את התשתיות המקומיות שלך לפני קבלת החלטות.

עלויות חודשיות – תשלום קבוע המאפשר להשתמש בשירותים מבוססי ענן על בסיס חודשי. אתה יכול להשוות זאת עם הוצאות שוטפות לניהול התשתית המקומית.

תשתית – אם עדכנת לאחרונה תשתית IT, רצוי לחכות זמן מה בכיסוי ההשקעה בתשתית המקומית. לכן עדיף עדיף לעכב מעבר לענן

כעת, אתה מוכן להעביר את ה- ERP או את SAP Business One הקיים באתר שלך לפתרון מבוסס ענן. בואו לעבור כמה שיקולים עיקריים.

 

שלבים הכרחיים למעבר לענן SAP Business One

החלט את הסוג

SAP Business One Cloud מציע שתי אפשרויות. ענן פרטי מתייחס לשרת הווירטואלי עצמו בענן. ענן ציבורי או מתארח מתייחס לחשבונות מרובים של SAP Business One מתארחים בשרת יחיד. כעת, ענן פרטי מועיל ויקר יותר מהענן הציבורי. הענן הפרטי מאפשר לך להוסיף פתרונות בהתאמה אישית ולהקצות משאבים לשרת הווירטואלי.

בדוק פתרונות של צד שלישי

למרות שרוב פתרונות של צד שלישי נתמכים הן בענן הפרטי והן בענן הציבורי, מומלץ תמיד להבטיח כי הפתרונות של צד שלישי בהם אתה משתמש תואמים לענן SAP Business One.

SAP HANA או SQL

לבסוף, עליכם להחליט אם ברצונכם לשדרג את SAP Business One ל- SAP HANA או לשמור אותו באמצעות MS SQL

מסיימים

זה בהחלט הוגן להזכיר שמעבר לפתרון ענן SAP Business One יכול להיות החלטה לטובת העסק שלך. עם זאת, כשמדובר ב- SAP Business One , משתמש הקצה יקבל את אותה הפונקציונליות יחד עם מראה ותחושה דומים בפתרון מבוסס הענן כמו שהם מקבלים כיום. מדובר בבחירת המתאימה למודל העסקי שלך, כמו גם לדרישות העכשוויות והעתידיים.

 

באיי.פי מחשבים העובדים שלנו יכולים לפרוס את פתרון ה- SAP Business One Cloud כדי לענות על הצרכים העסקיים המגוונים שלך ולהפוך את העסק שלך מוכן לעתיד. אנו מספקים את שירותי ה- SAP Business One Cloud הטובים ביותר בצורה חסכונית. פשוט צרו קשר בכדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר בחינם לפרויקט שלכם.